vrijdag 23 november 2012

Postkaarten schrijven en ontvangen


Altijd leuk om post uit de wereld te krijgen en ik hoop gauw mijn eerste kaart te ontvangen.

Als teenager, ik was zo ongeveer 18 jaar, had ik wel bijna honderd penvrienden en vriendinnetjes van over de wereld. Met de één schreef je maar een paar lijnen, bij sommige kon je de taal nog niet eens lezen en met de ander ellenlange brieven. Het doet me er een beetje aan denken en ....  met de hand geschreven. Het systeem van toen ging volgens een klein dun friendship-boekje die onderling doorgegeven werd en waar iedereen zijn naam en adres op kon schrijven met in het kort je interesses en hobbies. Op die manier had je dan al gauw een eigen netwerkje.

Ik ben benieuwd wat dit gaat doen.
Misschien ook iets voor jouw... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten