zondag 4 november 2012

Sea Grainne

Welkom op mijn nieuwe Sea Grainne Blog

De naam Grainne was al bezet en vandaar een iets andere naam. Het heeft een tijdje geduurd en er ontbreekt nog een en ander maar dat wordt tezijnertijd bijgewerkt. Ik ben blij dat ik weer aan mijn blog kan beginnen en ik hoop dat het jullie ook weer gaat bevallen. Zijn er technische problemen geef het dan aub aan.

Oh ja de pseudoniem Grainne is niet meer in het onderschrift bij reacties en heb daarvoor een andere gekozen, maar julie kunnen me vanouds nog altijd met Grainne aanspreken.

2 opmerkingen:

  1. hallo grainne.

    ik wil je als eerste bedanken voor alles wat je op je site zet iederekeer.

    ik vind het heel erg jammmer dat je nieuwe site zo donker is die andere sprak mij veel meer aan.
    ik weet dat je niet met iedereen rekening kunt houden, maar ik krijg er z'n doods gevoel bij en dat is niet prettig ik weet niet of anderen dat ook hebben.
    ik wil je er wel een compliment voor maken voor al dat werk dat je er aan heb gedaan.
    ik weet over smaak valt niet te twisten.

    heel veel lieve groetjes m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo M, Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit mooi vind en je bent tenminste eerlijk, dat respecteer ik wel. In korte tijd moest ik iets maken en qua frame paste de andere kleuren niet bij de kop. Vind het zelf ook wel wat aan de donkere kant, meer strak, minder vriendelijk als voorgaande site maar zoals je zegt over smaak valt niet te twisten. Ik ben van plan om het te veranderen, mischien vaker te veranderen maar voor nu kom ik er even niet aan toe. Anderzijds kan je het aspect donker meer als symbolisch bekijken, daar ging ik vanuit en passend bij de andere zijde van grainne die de schaduw daarin voorstelt en passend bij Samhain. Het is tijdelijk... en dank voor je oprechtheid:)

    Liefs Grainne

    BeantwoordenVerwijderen