maandag 31 december 2012

Veel geluk in 2013!

©Grainne

Deze foto is gemaakt uit het raam van mijn oudste dochter waar ik gisteren op bezoek was. Onderweg een paar shots gemaakt en niet te vergeten mijn kleinkinderen. 

Ik wens jullie ondertussen veel geluk voor 2013!



Hier is de kleine hummel Djamiro, het gaat hard, ze zijn zo gauw weer groot en al van die eigenaardigheden zoals steeds weer de sokjes uit doen in de kinderwagen.... en dat in die kou buiten maar het deert hem niet.


Hij kreeg gelukkig een paar blauwe Nikies van zijn tante en die waren ook interessant..:) maar hij kreeg ze niet uit.



Je komt van zulke prachtige versieringen onderweg tegen.



Ook deze fiets....



...en dit muurtje!



Wat is er heerlijker voor kinderen dan kadootjes uitpakken.
Xanthé erg geconcentreerd..



Luciano krijg niet genoeg van Lego en bouwt zowat alles in een mum inelkaar..
Hij was de hele middag zoet..:) Voor een overactief jongetje, ik was verbaasd!

Leuke feestdagen waren het, even een samen komen met de familie en nu naar 2013

Ik heb er zin in, jullie ook?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten