woensdag 6 maart 2013

Teddies van mij in de sneeuw


Deze heb ik nog met de laatste sneeuw gemaakt. De Teddywidders zijn behoorlijk gegroeid en vanaf 18 december al volwassen en een jaar oud. Ze vinden het heerlijk in de sneeuw, de katten minder maar de widdertjes vinden ze ook leuk, spannend en interessant. Zou het de laatste sneeuw zijn? Mijn pruimenboom heeft al knop voor de vroege bloesem en ik reik zo uit naar de lente, menigeen die van het hemelse witte goedje er genoeg van hebben gehad. We willen de zon en weer lekker naar buiten, werken in de tuin en vooral weer een frisse vrolijke start om met van alles te beginnen.. terrasje pikken en de bloemetjes buiten zetten... alleen nog even geduld en hoop dat jullie deze fotoos ook leuk vinden..:)

Ik ben laat met alle updates en probeer deze week er echt van alles aan te doen maar ben erg druk.. het komt er aan!

ps: lees ik net in het AD dat volgende week weer een pak sneeuw komt.... maart roert zijn staart!
















,la\a\a\a\


Geen opmerkingen:

Een reactie posten