woensdag 30 januari 2013

De Nieuwe Wereld / De volgende stappen - Steve Rother

Elrah begint:
Ik Ben Elrah van de Ritmische Dienst. Welkom allemaal! Ik heb jullie de hele tijd gadegeslagen. Ik kijk gewoon mee over de schouder van de Hoeder en zo af en toe herinnert hij zich dat ik er ook ben. Dan richt hij zich tot mij om te overleggen en ik geef hem wat informatie. Weet je, eigenlijk komt de informatie voortdurend. Maar meestal zegt hij dan: “Dat komt later wel.”
 
 
Een Nieuwe Gedachte.
Ik ben hier vandaag om vele redenen, maar ik wil eerst even praten over je eigen veiligheid… je veiligheid. Oei, daar dachten jullie niet aan, lieverds: “Wat kunnen we doen om veilig te zijn op de Nieuwe Aarde?” Welnu, jullie hoeven je over veiligheid geen zorgen te maken zoals je gewend was omdat jullie niet gewond kunnen raken door dezelfde dingen waarvan je vroeger dacht dat ze je pijn konden doen.
 
Ik wil iets met jullie delen over algemene veiligheid, en een andere benadering die je zou kunnen overwegen terwijl jullie je ware grootte laten zien. Wat er nu plaatsvindt, is dat jullie op vele nieuwe niveaus als nimmer tevoren open staan.
Daarom is er iets meer kwetsbaarheid als jullie je gaan openen en gedurende de tijd dat je er gewend aan raakt ontvankelijk te zijn.
 
Het gaat er niet om dat jullie al die muren of filters, of wat daar op lijkt moeten bouwen. Maar wat er gebeurt, is dat zodra iemand zich werkelijk opent en zomaar door het leven gaat, er ook meer mogelijkheden ontstaan om je van het pad te weerhouden of er van af geleid te worden. Dat kan nu heel gemakkelijk gebeuren, want hoewel jullie niet voelen dat je anders bent dan enkele dagen geleden, zijn jullie dat wel!
 
Jullie zijn absoluut anders. Veel van jullie energie is opengegaan op manieren die je nog niet hebt meegemaakt, dus wat ze je willen vertellen is dat jullie je eerst bewust moeten zijn van je eigen wezen. Je zou tegen je zelf kunnen zeggen: “Oké, ik heb nu hier een beetje pijn en ik weet niet wat het is. Maar ik wil enige tijd besteden om er energie heen te zenden om er mee te communiceren.”

Ga nu niet die dingen die zich voordoen negeren omdat je op een nieuwe manier open staat. Je zult zien dat je nu veel sterker bent dan vroeger. Maar in de tussentijd zijn er wat kwetsbaarheden, maar ook mogelijkheden die je kunt ervaren door een kleine barst in je schild. Geliefden, ik zeg je dat er altijd een manier is om dat te verhelpen.
 
Wat er gebeurt, is dat de mensen zo snel van start zijn gegaan dat ze de hele tijd in hun hoofd zitten en niet in hun hart. Jullie proberen een uitkomst te bedenken: “Hoe breng ik het tot het volgende niveau?” En je hersens beginnen te kraken en er komt rook uit je oren, en voor je het weet zit je met de gebakken peren.
 
Weet je, het gaat hier Thuis altijd om balans. Dat is waarschijnlijk de grootste verandering van wat er in de afgelopen dagen gebeurde. Het is al enige tijd aan de gang. Het is niet nieuw, lieverds, maar jullie hebben een hart. Jullie hebben altijd een hart gehad. Hoewel jullie altijd hebben geweten dat het geheim werkelijk in het hart zit en niet in het hoofd, proberen jullie toch je weg door het leven te bedenken.
 
Een van de grootste veranderingen die je zult ervaren in de Nieuwe Wereld, is je realiseren dat je hart altijd de weg naar thuis wist.
Jullie moesten proberen je een weg door de mensheid te bedenken, proberen uit te vinden hoe jullie je hart aan de wereld en de samenleving konden aanpassen, maar nu zal alles vanuit het hart gebeuren.
 
Nu is hier nog een ding dat ze je vertellen, negatieve emoties. Jullie hebben er nogal wat op Aarde gedragen, en dat diende jullie goed voor even omdat ze je hielpen het contrast tussen licht en donker te zien. Je kunt alleen liefde voelen als je weet wat angst is. Goed, wij weten dat jullie allemaal begrijpen wat angst is. Het is in balans omdat dat deel klaar is, dus nu zijn jullie echt in het nieuwe veld van trialiteit gestapt - van dualiteit naar trialiteit gegaan.
 
Ik heb niet drie handen anders zou ik ze gebruiken opdat jullie konden zien wat ik deed, maar zo werkt dat niet. Jullie hebben drie zaken nu in plaats van twee. Het is niet langer zwart of wit, en dat is het magisch mooie aspect ervan. Nu hebben jullie een ander deel van je zelf waar je ruggespraak mee kan hebben. Het heeft veel weg van de kleine man op je schouder waar de Hoeder zojuist over sprak. Je hoeft je alleen maar te herinneren dat je mag vragen; je hoeft je alleen maar af te stemmen op dat deel van je zelf.
 
Spiegels van Traditie.
En dan nog iets. Jullie zijn zo gewend aan al die wonderlijke tradities en regels die jullie zelf hebben gemaakt. Op een gegeven moment probeerden we met de Hoeder te spreken, maar zijn benen lagen niet gemakkelijk en hij zei: “Wacht even ik moet eerst de juiste houding vinden.” En hij worstelde met zijn armen en benen om de juiste houding te vinden om te luisteren.
 
Tenslotte was hij tevreden en zei: “Oké, ik ben er klaar voor.” En wij zeiden: “We hebben niets te zeggen.”
 
En hij zei: “Maar ik ben er klaar voor.” En wij zeiden: “En wij hebben nog steeds niets te zeggen.”
 
Hebben jullie een kristallen bol nodig om de toekomst te zien? Wel, als je gelooft dat je er een nodig hebt, mag je hem gerust gebruiken. Maar hebben jullie dat nodig? Absoluut niet! Alles zit thans binnen in jullie, en wij proberen jullie te helpen die aspecten van jezelf wakker te schudden. Jullie zullen nieuwe vermogens ontdekken, maar wij weten dat het lastig is, lieverds. Het is moeilijk voor ons hier te zijn en jullie te zeggen hoe het is een mens te zijn.
 
Ik ben zelf nooit op Aarde geweest, maar ik doe mijn best om te leren hoe ik hier een mens kan zijn. Ik hoef niet alles in balans te brengen zoals jullie dat doen. Het is gemakkelijk voor mij binnen te komen en gewoon mezelf te zijn zonder me er om te bekommeren of jullie mij mogen of niet. Jullie energie is veranderd, jullie zijn dus niet meer dezelfde mensen die jullie waren.
 
Het begint op een nieuwe manier te veranderen. Claim je macht, want jullie zijn altijd goed geweest met dingen. Hebben jullie je eigen meesterschap in eigendom? Zijn jullie trots op dat wat je al meester bent?
 
De Nieuwe Jij.
De bedoeling is alleen maar jullie te zeggen dat je een nieuw aspect van je Zelf hebt dat fonkelnieuw is. Zodra jullie beginnen uit te reiken naar deze nieuwe aspecten en gewoon je zelf zijn, zeggen jullie: “Wel, wat als ze me niet aardig vinden? Wat als ik buiten me zelf niet geaccepteerd word?”
Welnu, dat is hun probleem, toch? Wat jullie van mij denken gaat mij niet aan.
Wij zouden het fijn vinden als je dat onthoudt, want dat is precies wat alle aspecten van Thuis samenbrengt.
 
Het is tijd dat opnieuw te doen. Jullie creëren Thuis met een hoofdletter T exact hier op Aarde, en jullie doen het geweldig. Jullie allen brachten een klein deel mee, maar dat is het leuke van Thuis creëren op Aarde. Je kunt geen stappen overslaan, want jullie moeten alle stappen in een specifieke volgorde nemen.
Dat houdt in dat jullie allemaal hier moesten komen met wat je meebracht. De meeste mensen zeggen: “Ik weet niet of mijn deel van de puzzel goed genoeg is, of dat ik goed genoeg ben om het in te brengen. Ik weet het gewoon niet.”
 
Wel, wij weten het en we vragen jullie alleen maar uit te proberen. Neem je meesterschap in eigendom. Voel je veilig in de wetenschap van wie je echt bent en waar je vandaan komt, want wij houden van jullie op een wijze die je begrip te boven gaat. Wij houden van jullie op manieren die je nog niet kunt bevatten, maar jullie staan op het punt dat te ontdekken.
 
Ik laat het aan de Hoeder van Tijd over om dat duidelijk te maken, omdat ik nagenoeg klaar ben. Hij heeft me slechts een bepaald hoeveelheid tijd gegeven, wet je wel. Ik ga nu weg, maar weet dat ik van jullie houd en dat ik altijd op diverse manieren bij je ben.
 
Ik ben het die plots achter je tevoorschijn kom en je kietelt als je probeert te serieus te zijn, omdat je het je dient te herinneren. Het is maar een spel en het gaat erom dat jullie je een weg naar Thuis glimlachen, en plezier hebben zolang je op Aarde bent. Jullie kwamen immers voor die prachtige menselijke ervaringen. Dus, ik zal jullie een glimlach schenken. En jullie glimlachen altijd terug, ook al laat ik een stomme glimlach zien en dat is geweldig.
 
Het is een reflectie van mijn hart en een reflectie van wie jullie zijn. Wij zijn aspecten van elkaar en ik vier dat elke dag van mijn leven. Ik ben Elrah van de Ritmische Dienst.
 
------------------------------------
De Hoeder van Tijd.
Gegroet. Ik ben de Hoeder van Tijd. Ik ben hier vandaag omdat jullie tijd en alles waar je naar kijkt hebben veranderd. De nieuwe energieën zijn op Aarde en ze werken thans via een ieder van jullie. Ja, op een of andere manier voelen jullie je niet anders dan hiervoor, maar jullie hebben ook lichte verwachtingen.
 
Wij hopen dat jullie die verwachting op pakken en er iets magisch van maken, want dat is jullie manier van scheppen, lieverds. Wanneer je er naar uitkijkt om door die poort te gaan, is het zeer speciaal als jullie er eindelijk door gaan. Jullie zijn de scheppers die de energie hebben gecreëerd waar jullie nu in leven. Welnu, neem het in eigendom. Ken het.
 
Als je een energie ontmoet die afschuwelijk aanvoelt en totaal niet met je eigen energie resoneert, heb dan de moed het in eigendom te nemen en je af te vragen: “Waarom heb ik dit in het leven geroepen? Wat is mijn les met betrekking tot deze disharmonie? Waar sta ik nu?”
 
Houd stand, want jullie zullen ontdekken dat er vele energieën op Aarde gaan veranderen, waarschijnlijk meer dan je in je hele leven hebt ervaren. Wat er aan de hand is, is erg simpel. De Aarde verandert, want het moet ruimte maken voor geautoriseerde mensen.
Een ieder van jullie heeft een nieuw niveau van je eigen autorisatie, en jullie beginnen er naar uit te reiken en het te benutten. Daarom zegt Elrah jullie ermee te spelen, naar buiten te treden en te glimlachen.
 
Vind het leuk om net te doen of je mens bent, want dat is waar je glimlach uit voortkomt. Het komt van Thuis. Wanneer je iets of iemand ziet die je aan Thuis herinnert, voel je een diepe connectie, en nu zal dat steeds vaker gebeuren. Het zal heel gewoon voor jullie zijn om volkomen onbewust op straat te lopen en iemand te passeren die je energie als een magneet tot zich trekt.
 
Contracten Beëindigen.
Jullie beginnen allemaal nieuwe contracten aan te gaan omdat jullie verschoven zijn in vele van jullie Plan B contracten. Waarom heten ze Plan B? Heel simpel. De Aarde zou eigenlijk eindigen en dat was Pan A. De meeste Plan A contracten zijn beëindigd, omdat de wereld verondersteld werd te vergaan tussen 2000 en 2012.
Het zou ongeveer 12 jaar gekost hebben om deze planeet te verwoesten en haar er net zo uit te laten zien als Mars en Venus, want dat is exact wat er met hen gebeurde.
 
Wat er nu plaatsvindt, is dat jullie je op verschillende manieren verbinden en een nieuwe energie hier op Aarde bouwen. Jullie hebben heel lang naar de hemel getuurd en je afgevraagd of er andere wezens zoals jullie zelf waren. Wij zeggen jullie, geliefden, dat wanneer jullie bij Spirit Thuis komen je een ongelooflijke diversiteit in persoonlijkheden of energietypes zult vinden.
 
De meeste mensen lijken op elkaar, wist je dat? Jullie klinken voor ons allemaal hetzelfde, omdat wij hier een grote diversiteit hebben. Jullie verschillen allemaal een beetje van elkaar, vergeleken met de rest van het Universum. En het mooie ervan is dit: Jullie zijn nooit alleen geweest.
 
Wanneer jullie eindelijk vergelijkbaar leven vinden in het Universum, zullen ze daar eigenlijk heel erg op jullie lijken en dat is de kosmische grap. Jullie verwachten Marsmannen met een groen lichaam en kleine uitstulpingen die uit hun hoofd groeien. Maar ze lijken heel erg op jullie; de verbindingen zijn opvallend gelijk, maar op een iets andere tijdlijn.
 
Nu komt het leuke deel. Jullie hebben die ongelooflijke telescopen op de hoogste bergen van de Aarde gebouwd om het Universum te observeren. Jullie hebben tevens al die ongelooflijke luisterapparatuur gebouwd om radiogolven van de Kosmos op te vangen en je hebt getracht die uit te filteren. Jullie hebben gevarieerd succes geboekt tot dusverre, maar jullie succes zal niet voortduren op het huidge pad om de eenvoudige reden dat iemand anders jullie heeft gevonden.
 
Jawel, geliefden, jullie zijn ontdekt! Er is een planeet, nee het wordt niet de Aarde genoemd. Er staat geen naam op geschreven, maar ze hebben een naam in hun taal gegeven aan deze planeer met die blauwheid en mist eromheen. Er is water en ze geloven dat er wel eens leven zou kunnen zijn op die vreemde blauwe planeet daar buiten.
 
Dat zijn jullie, want jullie zijn ontdekt. Het zal nog enige tijd vergen voordat de technologie het punt bereikt waarop ze contact met jullie kunnen maken, maar jullie zijn verbonden en jullie gaan ook informatie te ontvangen. Jullie zullen ontdekken dat jullie eigen fysieke lichamen iets sneller zijn dan je had gedacht.
We hebben jullie een tijdlijn van 120 jaar gegeven. Ja, we houden ervan jullie deze leuke dingen te geven, want zodra wij jullie ook maar een regel geven, breken jullie het.
Het is een deel van de menselijke aard. Jullie nemen een regel en jullie zeggen: “Ach, het is maar een regel. Ik zal er aan denken als ik er aan voorbij ga.”
Dat doen jullie vaak, en nu zijn wij dankbaar dat jullie die tijdlijn al hebben ingekort.
 
Het zal jullie feitelijk geen 120 jaar kosten om deze cyclus te completeren, want jullie zitten tegenwoordig in het 190 gebied. Eigenlijk gaan we jullie zelfs geen getallen geven om de doodeenvoudige reden dat jullie alles zo snel vooruit brengen. Weten jullie wie je bent? Herinneren jullie je het gevoel diep binnenin, het geest vertrouwen dat jullie ontvingen vlak voor je in het Spel stapte?
 
Het is tijd dat nu tevoorschijn te halen, want elk van jullie eigen gidsen zal beginnen zeer duidelijk met je te praten. Wat je ermee doet is geheel aan jullie.
Het gaat niet om goed of fout, want het is een zeer persoonlijke connectie. Maar een ieder van jullie zal hen horen die op je schouder hebben gezeten, ofwel als je gids of als de vele connecties die op je wachten aan de andere kant van de Sluier.
 
Jullie zijn de grootste engelen die ooit leefden en er is hier Thuis een geweldig welkomst comité dat op jullie wacht. Als jullie Thuis komen, zullen we feest vieren zoals je nog nooit hebt meegemaakt. Als je dacht dat dansen op de 12.12.12 leuk was, wacht dan tot je onze feesten ervaart, ja, wij weren wat feesten is. Wij weten hoe we iets kunnen vieren. En feesten is wat wij jullie vragen te doen, want dat is eigenlijk wat jullie door het hele einde van deze planeet heeft gesleept. Jullie vierden je weg naar Thuis en jullie hebben het gehaald.
 
En hier zitten jullie dan. Wat is de volgende gebeurtenis? Hoe gaan jullie deze nieuwe energie gebruiken? Dat kunnen wij jullie niet zeggen, lieverds, want het zal voor een ieder van jullie verschillend zijn. Jullie hebben een erg gewijd pad dat voor jullie is uitgestippeld. Moeten jullie op dat pad blijven? Absoluut niet.
Het is gewoon een van de vele mogelijkheden die voor jullie liggen.
 
Hoewel dat het pad van de minste weerstand was toen jullie in het Spel kwamen, zullen jullie ook ontdekken dat de vele contracten die je sloot niet meer gelden.
Jullie hebben gewoon veranderd wie je bent. Daarom hebben jullie de connectie evenals het contract veranderd. Daarom is het nu het perfecte moment om rond te kijken en je hart te inventariseren.
 
“Wat betekent het meest voor mij in deze nieuwe energie? Hoe kan ik in deze Nieuwe Wereld stappen en mijn werkelijkheid scheppen… een werkelijkheid die mij ondersteunt, een wereld die ons allen op de mooiste manier Thuis brengt?”
 
Dat is de taak die we jullie geven. Wij zeggen jullie dat er enkele zeer magische data voor je liggen; we zullen jullie of wij hebben jullie tot nu toe twee gegeven
De data die we al hebben gegeven en die jullie al voorbij zijn gegaan zijn de 12.12.12 en de 21.12.12. Jullie hebben absoluut gelijk als je zegt dat 31 december ook een dag is om te vieren, maar niet omdat dat het begin is van het einde van het jaar.
 
Er is een andere energiegolf die op die datum inkomt. Veranker het. Geef het door. Jullie hebben reguliere golven energie die binnenkomen, maar als jullie hier in stappen zal het meer op een stroom lijken dan op een golf. Aan deze zijde van de poort is tijd aan het uitbreiden in plaats van het inkrimpen dat jullie hier hebben ervaren.
 
Wij zeggen jullie dat de volgende datum 19 augustus is. Nu, is het nodig dat jullie die specifieke data kennen? Is het nodig dat je stil op een perfecte locatie zit met je benen gekruist en de handpalmen tegen elkaar?
Nee, natuurlijk niet. Wees je er gewoon bewust van dat de Aarde nog steeds verandert en zich aanpast om ruimte te geven aan de geautoriseerde mensen die hun plek innemen en hun macht in eigendom nemen. Wij zouden niet gelukkiger kunnen zijn aan deze kant van de Sluier.
 
De Planeet van Vrije Keus is geslaagd.
De Aarde is het grootste experiment aller tijden; de planeet van Vrije keus is zojuist geslaagd! Ik was in staat mijn vinger voor de zesde keer omlaag te doen en jullie kwamen allemaal erg rap in beweging, maar niet vanwege mijn vinger.
 
De grootste uitdaging die we kenden aan deze kant van de Sluier, terwijl wij toekeken hoe jullie allemaal in deze nieuwe wereld stapten was dat we ons zorgen maakten over segregatie. Wij waren bezorgd dat jullie je verschillende frequentie niveaus zouden scheiden, dat jullie zouden zeggen dat alleen de hoogste in de Nieuwe Wereld zou wandelen en dat de laagste van de wereld zou verdwijnen.
 
Geliefden, dat zou dezelfde fout zijn geweest die jullie in Atlantis maakten, toch is het niet gebeurd. Jullie maakten de opening groot genoeg om de hele mensheid ineens er door te laten gaan. Dat was kritiek op dit punt omdat zoveel van jullie hier uit de dagen van Atlantis komen, zoals de Hoeder.
 
Hij is hier, maar hij is hier om een verschil te maken. Hij gebruikt dezelfde technologie die hij vroeger gebruikte, maar dit keer om licht te verspreiden in plaats van angst. Kijk wat jullie de Nieuwe Wereld hebben te bieden. Jullie hebben nu meer dan ooit die kans. Het is een grootse tijd om een mens op Aarde te zijn, maar jullie zijn geen mens. Jullie zijn geesten die pretenderen mensen te zijn, en dat gaat jullie erg goed af.
 
Wij weten wie jullie zijn. Wij helpen jullie alleen maar dat te herinneren. Het is ons een hele eer dat wij jullie voorgaan in de Nieuwe Tijd. Welkom Thuis. Welkom Thuis. Welkom Thuis. Bejegen elkaar met respect en voed elkaar wanneer je kunt. Speel goed samen. Ik ben de Hoeder van Tijd.
 
 
Espavo.
 
De groep.
 
 
 
Artikelen op deze website mogen vrij verspreid worden onder vermelding van de juiste bron: ArjunA – www.assayya.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten